Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Felaktig röstning på Idol?

Av Maria Thuré - 8 december 2007 09:00

02.07 piper sms signalen.

Åh! Vem är ute och slirar denna fredagkväll tänker jag.


Yrvaket öppnar jag meddelandet:

Amanda tackar för din röst.


Först tänkte jag:

Men Amanda inte behöver du sitta och skicka runt ett tack sms till alla 800 000 som röstade på dig. Så nära vänner är vi ju faktiskt inte. Vi har ju inte ens setts. Och bara för att du kom tvåa i Idol så behöver du ju inte börja tala om dig själv som i tredje person. Det får bara Zlatan göra.


Sen vaknade jag ur sömnen och det slog mig.. att det inte var Amanda själv som skickade messen utan att min röst nog inte blev registrerad förrän då. Inte undra på att Picasso vann. Det var ju så jämnt så det var väl typ min röst som skildes och den blev ju alltså inte registrerade förrän 02.07 Och då var ju tävlingen redan avgjord och Idolbrudarna var väl redan på stureplan och härjade aspackade! Mycket märkligt!


//Goldfish

 
 
Ingen bild

Manne

8 december 2007 13:37

Vill du ta ett break mitt i pluggeriet o gå på bio nu på tisdag på Park o se den där filmen jag lagt upp på min bilddagbok?
Jag har fått förhinder och kan inte gå, så om du kan så säg till, ta med dig en väninna (tjejkväll). Det blir mingel på Hotellet sen.

 
Ingen bild

Maria

8 december 2007 16:21

Åh vad tråkigt! Kan inte! Tusan! Men du om du får förhinder någon annan gång så lova tänk på mig =). Tack Manne!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Thuré - 2 juni 2008 16:29

Tillfälligt avbrott!   Bloggen är tillfälligt flyttad till unt.se. Direktlänk kommer inom kort. Jag hoppas givetvis att mina trogna läsare följer med dit! Varning utfärdas dock för en mer seriös Maria.   http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=4-TYPE=blogg...

Av Maria Thuré - 1 juni 2008 21:49

30 grader varmt, toksoligt, knappt någon vind och årets varmaste dag då klär en vettig människa på sig bikinin, åker till badstranden, sätter sig på en filt och bättrar på bilringarna med en glass.   Jag är inte vettig, jag har sällan på mig en bikin...

Av Maria Thuré - 31 maj 2008 23:38

Nu borde jag egentligen ligga och sova med svullna fötter, vätskebrist, uttorkad och you name it. Tanken var ju att jag skulle ha sprungit maraton idag, men nu blev det ju inte så.   Så istället så är jag pigg som jag vet inte vad och fylld med väts...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 18:38

Jag är ju namn senil, dvs jag har jättesvårt att komma ihåg namn. Mina kompisar har lärt sig detta och när vi är på krogen så döper vi alltid folk. Om en kille exempelvis har en scarf så blir han scarfen. Då har jag lättare att komma ihåg och kan föl...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 07:59

Föräldrar brukar skryta om sina barns skolprestationer, idrottprestationer eller deras val av respektive. När min pappa ska ta i från tårna och beskriva mig i positiva ordalag för någon så nämner han alltid.   "Maria är så morgonpigg, det har hon all...

Ovido - Quiz & Flashcards