Alla inlägg den 30 december 2007

Av Maria Thuré - 30 december 2007 10:54

Okej nu börjar det närma sig avfärd för mig och Mona. Jag har packat allt som ska med. (Förutom allt som jag har glömt -> Ganska logiskt. Ett konstaterande som inte ger nobelpriset direkt).


Alltså dags att summera omröstningen som har pågått angående hur lång tid det tar för mig och Mona att ta oss fram. Man kan ju säga att det inte direkt har varit en folkstorm till omröstningen. Dock sex fler än potentiella pojkvänner i mitt liv just nu. Dvs 6 personer har röstat.


50% (3 personer) tror att vi tar oss fram på 11-15 timmar. Låter rimligt tycker jag själv. 1 person (gissar att det förmodligen är vår gemensamma vän - Linda Sembrant) hon tror inte ens att vi kommer fram utan att vi hamnar i Malmö istället. Och två personer tror att vi kommer fram lagom till nästa år vid tolvslaget. Som man brukar säga.. den som lever får se!


//Goldfish



Ovido - Quiz & Flashcards