Direktlänk till inlägg 25 november 2007

Pretty woman

Av Maria Thuré - 25 november 2007 20:13

Hemma igen! Efter en utgång i Stockholm eller iaf ett försök till utgång i Stockholm. =)


Eftermiddagen spenderade vi med att se på Pretty Woman. Håll i er nu men jag har aldrig sett hela Pretty Woman. Jag har sett delar av den vilket är ganska märkligt. Det är typ självklart att en tjej på 23 år ska ha sett Pretty Woman minst en gång men gärna fler. Det är ungefär lika självklart som att jag får visa legitimation var jag en går... Systemet, krogen - överallt känns det som. Är väl bara en tidsfråga innan jag blir stoppad på stan och behöver visa legitimation för folk tycker jag är för liten för att gå på stan själv. Jag har så svårt att släppa att vi blev nekade att komma in på krogen igår. När Christina bara klev på. Så tändes ett hopp i mig och jag tänkte yes! Hoppet blev väldigt kortvarigt då vakten i samma andetag som han släppte in min två år yngre kompis frågade mig om leg. Den bergochdalbanan av känslor som föregick i min kropp då innebar att jag bara ville åka hem och hänga med tjejerna!


Fan jag måste jobba på att se äldre ut! Ska nog börja dra upp byxorna till armhålorna som alla äldre kvinnor har. I min umgängeskrets kallar vi det Cameltoe. För framstjärten ser exakt ut som en kamelfot då. Prova får ni se!  


Det har varit skönt att hänga hemma hos Christina idag. Söndagsdeppen har inte varit lika påtaglig då. Det blev den dock när man kolla på Pretty Woman. Varför kan ingen karl bli så nerkärad i mig!?! Men samtidigt så slog det mig att man kan möta mannen i sitt liv när man minst anar det. Vem vet på jobbet imorgon kanske? Det kanske dyker upp någon riktig pudding!


//Goldfish

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Thuré - 2 juni 2008 16:29

Tillfälligt avbrott!   Bloggen är tillfälligt flyttad till unt.se. Direktlänk kommer inom kort. Jag hoppas givetvis att mina trogna läsare följer med dit! Varning utfärdas dock för en mer seriös Maria.   http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=4-TYPE=blogg...

Av Maria Thuré - 1 juni 2008 21:49

30 grader varmt, toksoligt, knappt någon vind och årets varmaste dag då klär en vettig människa på sig bikinin, åker till badstranden, sätter sig på en filt och bättrar på bilringarna med en glass.   Jag är inte vettig, jag har sällan på mig en bikin...

Av Maria Thuré - 31 maj 2008 23:38

Nu borde jag egentligen ligga och sova med svullna fötter, vätskebrist, uttorkad och you name it. Tanken var ju att jag skulle ha sprungit maraton idag, men nu blev det ju inte så.   Så istället så är jag pigg som jag vet inte vad och fylld med väts...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 18:38

Jag är ju namn senil, dvs jag har jättesvårt att komma ihåg namn. Mina kompisar har lärt sig detta och när vi är på krogen så döper vi alltid folk. Om en kille exempelvis har en scarf så blir han scarfen. Då har jag lättare att komma ihåg och kan föl...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 07:59

Föräldrar brukar skryta om sina barns skolprestationer, idrottprestationer eller deras val av respektive. När min pappa ska ta i från tårna och beskriva mig i positiva ordalag för någon så nämner han alltid.   "Maria är så morgonpigg, det har hon all...

Ovido - Quiz & Flashcards