Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Maria Thuré - 29 januari 2008 21:03

Min kompis (Observera min kompis) Linda Sembrant har kommit med i A-landslaget i fotboll. Pratade med henne alldeles nyss och då kändes det som att jag var gladare än henne. Men men vem vet hon kanske bara är orolig över vem hon ska vara tvungen att dela rum med på Cypern lägret. Och som heterosexuell så finns det väl fog för den oron. Ska be henne ta med en inbrottssäker skoteroverall som hon kan sova i.


Grattis Sempan! Jag är så stolt över dig!


Förresten jag har några schyssta partybilder på dig från förra festen. Skulle du kunna signera dem? Jag är ju lite arbetslös nu och tror att de skulle kunna sälja ganska bra på Blocket.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 29 januari 2008 18:38

Okej nu har jag fått nog. Nu är det dags att skaffa pojkvän. Visst är det mysigt att ha någon att sova med, men den främsta anledningen just nu är alla j-a burkar som sitter som berg. Vore skönt att få använda kniven till något mer normalt som att skära gurka istället för att gå lös på metallock.


Dessutom så har jag kommit fram till att hållbarheten minskar med ett stort hål i locket.


Ovido - Quiz & Flashcards