Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Maria Thuré - 16 januari 2008 15:31

Jag kanske är som en sur gammal kärring när det gäller mina åsikter om UNT-sporten.Men att lägga ut en liten notis om att Sirius fotbollsspelare har valt tröjnummer känns väl sådär intressant måste jag säga.


http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=711885,00.html


Jag tyckte också att det var jätteviktigt att få mitt lyckonummer på tröjan när jag var sex år. Sen kunde jag släppa det. Om jag vill ha reda på spelarnas nummer så köper jag ett matchprogram när jag går på matchen. På UNT.se vill jag läsa om saker som att Mona Najib tar upp karriären igen efter ett års uppehåll. Inte att Gustaf Segerström får nummer 13 istället för 100. Eftersom hans lagkamrat nu har nummer 8, hans före detta nummer.


Apropå 100 så är det nu över 100 medlemmar i facebook gruppen Maria goes for maraton 2008. Fler vill vi ha!


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards