Direktlänk till inlägg 13 oktober 2007

Avskeda stylisten på Idol. Snälla!

Av Maria Thuré - 13 oktober 2007 08:30

Då var det helg igen. Gårdagen var jättetrevlig. Cia hade gjort jättegod mat och vi fick till och med efterrätt. Hel suveränt!


På Idol däremot finns det en hel del brister. Vem är stylisten på Idol? Och hur kan hon få behålla sitt jobb?


Andreas - han var klädd som han skulle gå på begravning. Helt i svart. Hans sångprestation var väl helt ok! Tror han drar in en hel del röster från den äldre delen av tittarna.


Patricia - som Mona sa. Det ser ut som hon hade dragit på sig något som man sytt ihop på syslöjden på 10 minuter. Hon hade heller ingen BH under vilket kan ha haft en betydelse för att hon blev utröstad, för hon var absolut inte sämst igår.


Amanda - Hon är skum. Jag avgudade henne under uttagningen. Jag kan inte mycket om musik men det lät ju bara falskt igår när hon sjöng. Dessutom är hon segare än en 100 årig tant när hon ska bevara frågorna. Klänningen hon bar var dock helt okej.


Evelina - Sjöng bra. Men vafan kan de klä på henne något annat än ett tält varje gång. Hon har alltid vida byxor.


Marie - Sångmässigt ständigt stabil, man är aldrig orolig att det ska komma en falsk ton från henne. Men vafan. Hon såg ut som en pirat som skulle gå på party.


Gathania - Hennes röst försvann i låten. Kläderna passade dock låten, men hennes annars så små ögon hade de sminkat ännu mindre. Varför?


Daniel - Tråkiga kläder. Bra framträdande. Retar sig på hans små ticsrörelser med handen. Uppmaning: Ta av honom kaptensbinden.


Sam - Snälla kan inte karl bara harkla sig eller slopa whiskeyn. Är tröt på hans hesa röst, låter inte naturligt. Och så fantasilös klädsel ett vitt linne och ett par byxor som gjorde hans rörelser ännu stelare.


Kristoffer - Klart bäst igår. Vilka ögon!


Mattias - Sockersöt!


Nu ska jag ta tag i dagen!



//Goldfish





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria Thuré - 2 juni 2008 16:29

Tillfälligt avbrott!   Bloggen är tillfälligt flyttad till unt.se. Direktlänk kommer inom kort. Jag hoppas givetvis att mina trogna läsare följer med dit! Varning utfärdas dock för en mer seriös Maria.   http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=4-TYPE=blogg...

Av Maria Thuré - 1 juni 2008 21:49

30 grader varmt, toksoligt, knappt någon vind och årets varmaste dag då klär en vettig människa på sig bikinin, åker till badstranden, sätter sig på en filt och bättrar på bilringarna med en glass.   Jag är inte vettig, jag har sällan på mig en bikin...

Av Maria Thuré - 31 maj 2008 23:38

Nu borde jag egentligen ligga och sova med svullna fötter, vätskebrist, uttorkad och you name it. Tanken var ju att jag skulle ha sprungit maraton idag, men nu blev det ju inte så.   Så istället så är jag pigg som jag vet inte vad och fylld med väts...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 18:38

Jag är ju namn senil, dvs jag har jättesvårt att komma ihåg namn. Mina kompisar har lärt sig detta och när vi är på krogen så döper vi alltid folk. Om en kille exempelvis har en scarf så blir han scarfen. Då har jag lättare att komma ihåg och kan föl...

Av Maria Thuré - 30 maj 2008 07:59

Föräldrar brukar skryta om sina barns skolprestationer, idrottprestationer eller deras val av respektive. När min pappa ska ta i från tårna och beskriva mig i positiva ordalag för någon så nämner han alltid.   "Maria är så morgonpigg, det har hon all...

Ovido - Quiz & Flashcards