Alla inlägg den 23 oktober 2007

Av Maria Thuré - 23 oktober 2007 17:32

Den här  sidan är just nu inte så pålitlig. Jag skrev ett inlägg för någon timme sen. Men av någon anledning sparades det inte. Men.. men..


Julius kom över och roade mig igår när jag hade tråkigt. Känns som jag är ett litet barn i bland som behöver sällskap jämt och ständigt. Jag behöver vara för mig själv ibland men oftast är det ju så himla kul att vara två. Igår kollade vi bara på TV hela kvällen. Vi tittade bla. på ID, pokerfejs och Boston Tea party. Vi roade oss över hur pokerfejs kunde ha hittat den unga tjejen som deltog igår. Hon tryckte ut sig efter första omgången och den första frågan hon ställde var: "Har jag vunnit de här pengarna eller hur var det nu igen?" Herregud hur kan man ställa upp på någonting som man inte ens vet hur det fungerar. De hade lika gärna kunna sagt. "Ja, nu när du tryckte på knappen så ska du få äta hundmat i en månads tid". Min bortadopterade katt är smartare än henne. Men underhållningsvärdet var högt och hon kan säkert visa sig ute igen om ett halvår eller så.


Boston tea party måste vara det program där programledarna får plats med flest ord under ett TV-program. Shit vad snabbt de pratar!


Träffade min handledare idag. Hon är så snäll. Fast hon gav mig mer arbete så gör hon det på ett bra sätt. Det gillar jag!


Har gjort ungspannkaka idag. Hur många vuxenpoäng är inte det?! Stolt! Inte så bra att träna på dock. Så jag skippar träning idag.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards