Alla inlägg den 30 april 2008

Av Maria Thuré - 30 april 2008 16:01

Nu har jag vandrat runt med en kycklinggul (alltså verkligen kycklinggul) T-shirt med trycket socialjänsten Uppsla kommun.  Ingen av uppsalas befolkning kan ha missat mig så nu förtjänar jag att fest.


Väntar på at vandra iväg på förfest hos Cia. Vi ska grilla. Jämt när tjejer har förfest och grillning så känns det som en intern tävlan. Det ska vara egenhändigt gjord potatissallad och kötbit som man har styckat själv och haft grillolja på. Hur ofta händer det när en kille ska ha förfest? Svar aldrig.


Jag tänker bojkotta det tjejiga tänket "jag ska bli den nya kockTina tänket" idag. Jag tänker ta med mig ett paket hotdogs och bröd. Jag älskar korv. Dessutom har jag korvätarklänningen på mig.


(En liten parentes. Det blev en pizza på restaurang Alexander istället. Hur ohuslig är man inte då? När man inte ens orkar grilla på några korvar).


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards