Alla inlägg den 23 april 2008

Av Maria Thuré - 23 april 2008 22:20

Jag har varit och tränat. Jag saknade lagets Josefine Öqvist kopia . Det fins en sådan tjej i Danmark hon bara spottar ut roliga citat som skulle kunna fylla den här bloggen. Här kommer två exempel:


Träning på Årsta konstgräs (observera konstgräs).

"Hörrni är det inte dags för de att klippa det här gräset snart?"

Det är bara om man är uppväxt i Rasbo som man får lära sig att konstgräs växer. Ni som har planer att flytta ut på landet undvik Rasbo i tanke på era barns kunskapsutveckling. 


Tjejen i diskussion med lagkamrat efter Alunda matchen i Upplandscupen.

"Oj vad många det var på matchen och kolla. Det måste ju ha varit typ hela Alundas beflkningen. Hur många kan eg. bo i Alunda? I Uppsala bor det väl typ 3000 personer..".


//Goldfish

Av Maria Thuré - 23 april 2008 22:14

Jag har inte försvunnit. Jag har bara varit väldigt upptagen. (Lugn nu!Upptagen är inte = pojkvän).


Fick rapportering från dagens Korpenträning. (Ni vet det laget jag skulle spela med innan jag fick hjärnsläpp och storhetsvansinne och valde att spela i div. 1 istället).


En tidning har kontaktat de inför seriepremiären. Till tidningen har de sagt att de har höga förväntningar på sig själva och ett bra lag. De poängterar att laget är så bra att ett division 1 lag värvar spelare från dem. De ställer sig frågande om värvningen verkligen har gått rätt till då ingen från Danmarks sida har kontaktat Fläsklobbarna.


//Godfish



Ovido - Quiz & Flashcards