Alla inlägg den 14 april 2008

Av Maria Thuré - 14 april 2008 21:36

Händer inget oväntat så skriver jag på för Danmark på onsdag.

Så Erica du har rätt. Det blir rode polse, sjunga "Der er et yndigt land" och kolla på "Anna Phil" för hela slanten nu. Tänkte försöka hinna med att jobba lite grann också,  typ heltid.


Länk till UNT:s artikel:

http://www2.unt.se/avd/1,1786,MC=4-AV_ID=744125,00.html


Så tack då alla nära och kära för den tid som har varit vi lär väl ses igen i höst någongång. Då ser det ut som jag har lite tid över i min kalender. Så länge kan ni ju följa mitt liv här på bloggen.


//Goldfish
Av Maria Thuré - 14 april 2008 16:54

Lillchefen kom på mig idag! Han hittade min blogg! Mina två kollegor blev så exalterade  när de fick reda på att UNT fått nys om mitt comeback försök. Så exalterade att lillchefen började googla hejvilt på mitt namn för att se vad det mer fanns om mig att läsa och sätta upp på anslagstavlan.


Jag försökte frenetiskt stoppa dem genom att låta mitt ansikte ta färgen röd liksom ett stoppljus. Det gick inte. Olyckan var ett faktum.


Nu kan man bara sitta och vänta på lönesänkning (tror inte det är så uppskattat att bli omnämnd i ordalag som gubbigt och imponeras av kommunalråd). Kanske ska baka en kaka och ta med mig till jobbet imorgon?


Eller är det någon som vet hur många dagar man kan sjuskriva sig innan man behöver läkarintyg?


//Goldfish



Av Maria Thuré - 14 april 2008 12:01

Inkommande sms:


Skönt för dig att vara tjejen som glider in till seriestart..


Usch jag vill verkligen inte vara tjejen som uppfattas som en glidare. Men hur jag än vrider och vänder på det när det gäller min ev. fotbollscomeback så är det exakt så det är. De har kört gemensam försäsongsträning. Det har inte jag.


 Men det är klart om jag väljer att spela så glider jag inte utan jag springer. Jag har aldrig sprungit så mycket tidigare år som jag har gjort i år inför maraton.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards