Alla inlägg den 28 april 2008

Av Maria Thuré - 28 april 2008 22:06

På för- och eftermiddagarna möter jag sociala problem. Bland annat pratar jag kriminalitet och droger med ungdomar.


På kvällarna spelar jag fotboll. Idag hade vi Dumleturnering. Det lag som vann ut med liken fick Dumle godis.


Snacka om kontraster!


//Goldfish

Av Maria Thuré - 28 april 2008 16:50

För ett tag sedan så skrev jag ett inlägg om Rajalakso. http://goldfish.bloggagratis.se/2008/04/16/648337-rajalakso/


Idag kommenterades den bloggen av hans bror.


hahahahahahah! LOL!

jag är hans bror och jag bara skrattar när jag läser!


Jag blev lite förvirrad. Vad betyder egentligen LOL? Yrkesskadad som jag är så började jag genast fundera om det kunde stå för lagen om omhändertagande av lata personer. Sedan tänkte jag ett steg längre och kom på att om det fanns en sådan lag så skulle det nog inte finnas så många kommunalarbetare ute i samhället.


För att minska förvirringen så tog jag experthjälp ända borta ifrån Norrland. För alla mina läsare över 23 år som inte heller vet vad det står för så kan jag informera att det står för  "laughing out loud".


Kan någon förklara för mig vad som är det roliga med min hypotes om giftermål med Rajalakso? Borde jag ta bort den bloggen innan jag hamnar på psyket eller anklagas för barnarov?


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards