Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Maria Thuré - 29 mars 2008 22:50

Jag har verligen en marockan i vardagsrummet!


Det är stunder som detta jag förstår varför jag lade av med fotboll. Utslagen på soffan en lördagkväll 21.00 utan någon tillstymmelse till alkohol. Men det var ju trevligt att Mona kom förbi och var lite social och att hon sparade en liten bit av soffan.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 29 mars 2008 20:37

Ni som följer bloggen! Jag lade ju ett en krok för att håva in Nisse i kustbevakarna. (Hade ju hört att han sökte på internet för att se vad folk skriver om honom).


När man har en blogg så kan man kolla hur folk har hittat hit. Det är en person som har hittat till min blogg genom att söka på kustbevakarna.


Nisse om det är du hör av dig! Jag har reserverat en plats åt dig på kräftskivan. Du blir förste chaufför. Pappa litar tydligen på att du kör försiktigt!


//Goldfish

Av Maria Thuré - 29 mars 2008 08:12

Johannas roliga kompis jobbar på café. Hon hade en kund som kom med följande beställning:


"Hej! En Latté och en negerboll".


Då Lina svarade:

"Nej tyvärr så har vi inga bollar gjorda av en smet med nermixade negrer. Däremot så har vi med choklad. Går det bra med en sådan boll?"


//Goldfish



Ovido - Quiz & Flashcards