Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Maria Thuré - 28 mars 2008 23:36

Hörde att polisen i Uppsala haft något "utvecklingssamtal" med McDonalds. Nu finns resurserna om det skulle bli krig.


Denna bild togs idag. Observera att Johanna har en NewYorker kasse och nej hon är inte 14 utan snart 24.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 28 mars 2008 15:37

Jag älskar att vara socionom speciellt när folk misstar än för civilpolis. Jag var på invigningsmingel idag på Narkotikaenheten med mina två kollegor. Thomas och Håkan är ganska stora karlar i sin bästa ålder. Jag ser ut som en liten terrier bredvid dem men jag blir dock ett trevlig inslag mellan dem.


Idag på mingelstunden så glider (fel ord haltar) en dam i sina bästa år fram och frågar.

"Jaha.. är det ni som är från gatulagningsgruppen?".


Även fast jag gjort en hel del träningstimmar på Svettis så tror jag nog att det var mina kollegor som hon misstog för poliser så är jag råstolt och kommer leva hela helgen på att hon trodde jag var polis. Det är ju ungefär som att säga att jag är lika rolig som Björn Gustafsson.


 //Goldfish







Av Maria Thuré - 28 mars 2008 08:03

Jag gillar framförhållning. Att ha framförhållning befäster en som en viktig person vars tid är värdefull och måste planeras med god framhållning. Jag tror mina vänner börjar förstå vikten av detta. Fick ett meddelande på facebook av en kompis som också är singel.


Jag planerar att gifta mig 2009-09-09 om jag hittar en kille tillsdess. Ni kan reservera detta datum om detta eventuellt skulle hända.


Jag har bokat in detta! Mona är min strukturerade vän som har olika färgsystem för olika happenings i almanackan. Mona! Vilken färg ska man använda vid bröllop?


//Goldfish




Ovido - Quiz & Flashcards