Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Maria Thuré - 14 mars 2008 19:34

Ska man ut och äta i Uppsala i helgen så behöver man ju inte vara orolig för att drabbas av beslutångest


Uppsala restaurangers menyer


Birger Jarl

Pyttipanna


Bowlaget

Pyttipanna


Svenssons Taverna

Pyttipanna


People

Pyttipanna


Le Parc

Pyttipanna


Sysslomannen

Pyttipanna


Saluhallen

Pyttipanna


Vill man ha någonting annat så kan man besöka Flustret. De bjuder nämligen på något så exotiskt som Pyttipanna buffé.


En kompis uttryckte:

"Hörni är det inte märkligt att alla restauranger just i helgen har pyttipanna på menyn"


Jag svarade:

"Det är nog ingen slump. Pyttipanna och bandy SM-finalen hör samman lika mycket som Linda Sembrant och ett 12-pack ägg".  


//Goldfish



Av Maria Thuré - 14 mars 2008 12:11

Korpens fotbollsgala behöver inte fundera över nomineringar i klassen snyggaste matchställ. Mitt nya Korpenlag Fläsklobbarna är redan innan säsongen börjat klara vinnare i den kategorin.


Snygga va? Känns som att vi bara genom matchstället kommer vinna publikligan.


Dessutom så matchar det bra till min nyinköpta kamera.


Serien kör igång v.19 Känns som det är läge att börja försäsongsträna snart. Att vinna Korpen är ingen titel jag har. Nu siktar jag hårt på titeln och därför blir helgens partaj det sista före seriepremiären.


//Goldfish





Ovido - Quiz & Flashcards