Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Maria Thuré - 10 mars 2008 20:32

Undra om denna journalist har hört talas om grävande journalistik. Hon är på besök i Ryssland för att göra ett reportage om arbetsmiljön vid Ryska gruvor.


Just på denna arbetsplats har det skett en olycka ganska nyligen därav besöket av journalisten. Undra om de alkoholtestar personalen?


En annan undran..

Är det verkligen okej att lägga en ansiktsmask på arbetstid i Ryssland?



Av Maria Thuré - 10 mars 2008 20:16

Trots att jag numera är en dammig fotbollspelare som inte har varit aktiv på länge så är jag tydligen fortfarande ett attraktivt namn på värvningsmarknaden.


Detta PERSONLIGA mejl fick jag för en stund sen:

Hej! Vi startar ett korpendamlag i fotboll nu i vår som heter Fläsklobbarna. Är du intresserad av att vara med? Hör av dig så snart som möjligt, för anmälan är bråttom.


Jag tänkte svara att de glömde bifoga kontraktsförslag. För jag vill definitivt ha inskrivet att jag får spela bakis.


Jag funderar över för anmälan är bråttom.

Vaddå? Finns det transferfönster som stängs inom Korpen också?


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards