Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Maria Thuré - 16 mars 2008 20:48

Jag låter bilderna tala. (Observera taktiken att servera chips i salladsskål. Då lurar man även personer som kör GI-metoden att käka chips).


Förresten tillläggas bör att det anordnades en tävling där vi tippade resultatet. De tre första platserna skulle tippas och jumboplatsen. Min tippning:


1. Perelli

2. Sanna Nielsen

3. Amy


Jumbo: Frida


Tyvärr så hade vinet gjort sitt när resultatet blev klart så jag vet bara att jag hade rätt på de två första men ganska bra för att vara en tondöv 24-åring som bara kan sjunga barnvisor för mammas dagbarn.


Men.. jag har förmågan att tänka taktiskt.


Schlager gillas av bögar  --> Bögar gillar transvestiter --> Charlotte Perelli ser ut som en transvestit.


Idag har jag mest funderat över varför jag aldrig lär mig att mina gäster ska få dricka i plastglas.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards