Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Maria Thuré - 25 maj 2008 20:01

Det blev en riktigt rolig kväll igår! Vi gick på Snaps. Sjukt kul! Det roligaste var typ när jag och tjejerna kom in på samtalämnet omskärelse och i kombination med hög alkoholhalt i kroppen frågar tjejerna:

"Har ni varit med någon som är avskuren?" 


De var på väg att ta ölen ur min hand innan de kom på att jag förväxlat avskuren med omskuren.


Det finns så mycket märkligt folk i Stockholm är man i Uppsala så är de man träffar alltid studenter som arbetar extra som butiksbiträden. Hänger jag på Bowlinghallen i Östhammar så arbetar 90% på Sandvik Coromant. Igår träffa jag en kille som sa sig arbeta som attraktionscoach. Om han nu inte ljög.. kan någon tala om för mig vad en sådan gör? Jag tror han berättade det men det fastande inte i min minnesbank.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards