Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Maria Thuré - 15 maj 2008 21:20

I veckan fick jag ett mejl från UNT:


Hej Maria!

Jag har läst din blogg och har en fråga. Skulle du kunna tänka dig att blogga på unt.se/sport? I korthet blir det ungefär så här. Vi puffar för dig och profilerar dig och lockar läsare till bloggen. Du bloggar på som vanligt, fast direkt på unt.se.


Jag har tänkt på det några dagar och ska bolla idén med mina närmaste. Kommer jag våga vara så offentlig på ett så lättillgängligt forum som UNT.se? Jag har lagt ut en omröstning så ni kan hjälpa mig att ta ett beslut.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 15 maj 2008 21:10

Jag kommer inte springa Stockholm maraton. 11 personer av de 75 som röstat här på sidan har haft rätt.


Tack alla som trott på mig och stöttat mig! Men en dag som denna så är jag glad att jag tog ett avbeställningsskydd.


Det är inte en skada som sätter käppar i hjulet utan det är min comeback på fotbollsplanen. Ni som hållt på med lagidrott vet att laget går före sin egna behov. Vi har match dagen efter loppet och en insats på stockholm maraton skulle innebära att jag inte skulle kunna spela matchen. Men jag lovar att göra ett nytt försök ett annat år. Tro mig jag är jättebesviken att inte kunna göra denna personliga utmaning men laget går före.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards