Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Maria Thuré - 19 maj 2008 21:28

Sitter i soffan och slappar efter en återhämtningsträning. Den behövdes då jag känner mig mör i kroppen som en tant på 80 år efter gårdagens match.


Blir så trött på Norrlänningarna (de vi mötte igår på matchen). De har sett till så mina blå tånaglar numera matchar med mitt insida lår. Blir så less. Det är så lite folk däruppe i Norrland så de verkar inte ha greppat att man inte kan springa igenom en människa. I detta fall jag.


Tänk även på att jag har väldigt stora lår så blåmärket är jättestort. Ledsen om jag förstört någons aptit genom att flasha upp mitt lår såhär. 


//Goldfish


Av Maria Thuré - 19 maj 2008 15:50

Vi ska ha en planeringsdag på jobbet. Jag ringde och bokade. Alla mina kollegor och jag sitter i samma rum på jobbet så det är lite svårt att undvika att höra varandras telefonsamtal. Vilket är lite stressande och floskframkallande när man själv ringer.


"Hej! Jag skulle vilja boka för fyra personer och så vill vi äta på smörgåsbordet".


Mina kollegor som såg framför sig hur vi satt oss PÅ bordet och åt började asflabba. Jag tyckte inte det var lika kul.


//Goldfish

Ovido - Quiz & Flashcards