Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Maria Thuré - 4 maj 2008 22:41

I sanningens ögonblick idag så var det fortsättning på otrogne Linus färd mot halvmiljonen. Hans flickvän Sofia fortsatte förnedras på VIP-läktaren. Då hon fick informationen att Linus varit otrogen mot henne.


Stackars stackars Sofia,  men allvarligt, hur kan hon ställa upp på någt dyligt? Hon är ju mer pantad än en metallburk cola som jag stoppat i återvinningen och fått 50 öre för.


Allvarligt jag är beredd att starta ett plusgiro konto där alla givmilda själar kan sätta in pengar till stackars Sofia. Pengarna går oavkortat till hennes psykologbesök.


//Goldfish



Av Maria Thuré - 4 maj 2008 18:31

Den här dagen har gått så långsamt.


Ändå var jag en av de få i laget som förspråkade och fick min vilja igenom att träna 9.30 imorse för att få ut så mycket av dagen som möjligt.


Vad har jag då få ut av dagen:


* Powernap i soffan.

* Slagit världsrekord i att logga in och ut på olika communities på nätet.

* Insett att det finns nackdelar med chokladbollar. Pärlsockret har en tendens att ramla överallt när man äter de i soffan. 


Nu har jag dessutom genomfört dagens "happening". Jag och Mona har gjort våran veckohandlig på ICA Kvantum Gränby.


Klockan är typ 18.30 Jag kan inte gå och lägga mig. Bolibompa har väl knappt slutat.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 4 maj 2008 12:38

Jag har en killkompis. Han beskrev en tjej som han träffat. Hon är söt men han uppfattade henne även som glömsk. Hon hade glömt både kofta, halsduk hos honom vid två olika tillfällen.


De kvinnliga läsarna tänker nu Aha! De manliga tänker, shit vilken glömsk tjej!


Jag kanske sviker mina singelsystrar ute i Sverige nu, men killar är ju så otroligt tröga så jag känner att jag som svensk medborgare har en skyldighet att förtydliga fenomenet "Hoppsan! Jag glömde mina grejer hos dig"för de mindre vetande.


Att en tjej planterar grejer hemma hos en kille kan inte förklaras med för tidig demens. Det är taktik av den högre skolan. Glömmer man saker så har man en anledning att höras/ses igen. Tjejen är då intresserad av grabben.


Igår fick jag ett mess av honom:

Hahaa! Nu har hon lämnat ett par skor också! Taktik på hög nivå!


Poletten hade ramlat ner. Vilken konsult jag är!


//Goldfish





Ovido - Quiz & Flashcards