Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Maria Thuré - 21 februari 2008 07:24

Som mina trogna läsare vet vid det här laget så kallar mina vänner mig goldfish. Jag är allmänt förvirrad och att glömma födelsedagar är lika natrurligt för mig som att göra mina behov.


Den som har varit ledare för guldfisk smeknamnet är min kompis Mona. Nu börjar jag bli ororlig för henne. Ni minns kanske.. hon gratta mig till 25 år när jag fyllde 24.


Detta sms kom höromdagen från henne..

Hej alla glada. Dags att ses tycker jag. 18.00 träffas vi utanför Åhléns för att käka. Sedan bär det av hem till mitt lilla palats. Hoppas att så många som möjligt av er dyker upp.


Antagligen kommer inte så många Mona. Lite jobbigt att gissa dag. :) Jag tror förvirring smittar. Vad tror ni?


//Goldfish



Ovido - Quiz & Flashcards