Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Maria Thuré - 9 februari 2008 21:44

Jag lev ju kidnappad idag och tagen till Bolagret i Stockholm. En butik som jag saknat sen Mona och jag fick syn på den i Malmö för ca. 1 år sedan. Det var skoj!


Men delfinalen i melodifestivalen. Vad händer?! Christer Sjögren går ut och sjunger någon j-a skitlåt. Den var så dålig så jag frågar mamma hur dåliga de bidrag måste ha varit som blivit bortgallrade före den här. Den var så dålig så jag som älskar schlager börjar fundera på att ogilla schlager.


Men vad händer?! Jo hela Lärkbacken (ålderdomshemmet i Gimo) samt alla andra åldersdomshem går samman och lägger hela sin pension på att rösta Sjögren vidare.


Jag tycker att Velvet hade varit värd en andra chans. Hon verkar ha jobbat hårt på gymmet. Dessutom så såg hon riktigt fräsch ut i sina extensions samt gul utan solkräm.


Om det hade gått att rösta på Björn Gustavsson så hade jag lagt de få kronor jag har kvar efter dagens inköp på att telefonrösta på honom. Vilken rolig kille.


//Goldfish

Av Maria Thuré - 9 februari 2008 10:09

50 minuter kvar till mitt hemliga äventyr sparkas igång.


Jag har fått direktiv att vara svartklädd. Jag är svartklädd. Har till och med svarta underkläder. Jag är så svart så jag börjar fundera på om mitt äventyr går ut på att under dagen praktisera som black ladie. Ni vet bruden som kommer fram i badrumsspegeln och skrämmer små barn som stängt in sig i badrummet för att säga black ladie fem gånger.


Jag gillar inte direkt att skrämmas så jag hoppas att det är något annat. Dessutom är det ju inte så kul att jobba en lördag.


//Goldfish



Ovido - Quiz & Flashcards