Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Maria Thuré - 20 februari 2008 21:58

Robban från Piteå kommer till Uppsala imorgon och blir kvar över helgen. Jag har gjort en lista över aktiviteter som JAG tänkt att vi ska syssla med..


  • Se damfotboll. Det brukar vara populärt hos det manliga könet. De brukar gilla det höga tempot och stämningen som uppstår med all publik.
  • Guidad tour i Uppsala. Där svandammen (ankdammen i min mun), Domkyrkan, Slottet och Carolina Rediviva är självklara hållplatser. Känner att jag kommer bli så omtyckt.
  • Gå på IKEA. Folk från Piteå har ju hela 18 mil till närmaste IKEA varuhus. Robban ska nog få cykla dit så kan jag ta bilen och vänta på honom på parkeringen. Han måste ju få njuta av cykelavståndet.
  • Tjejkväll hos en kompis. Där Robban får stå till svars för all skit vi brukar slänga på det manliga släktet. Hade bokat in en sminkkväll också men kände att det blev lite too much för en Norrlandskille.
  • Schlagerkväll.  

Jag tror Robban kommer trivas i Uppsala. Andra förslag tas tacksamt emot..


//Goldfish


Ovido - Quiz & Flashcards