Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Maria Thuré - 16 februari 2008 20:50

Ola - kan pojken (tänkte skriva karl först men ändrade till pojke) byta frisyr? Den har ju hängt med honom sen Idoltiden. En låt som man glömt innan den ens tagit slut.


Lasse Lindh - Kommer knappt ihåg honom. Säger väl en del om låten.


Alex Schöld - gammal hockeyspelare. Viskar både när han sjunger och pratar. Sannolikheten att han blev mobbad i omklädningsrummet känns ganska stor. Det är bara några lalla laa och tja lalla inlägg som skiljer honom från att bli Gessle och Jimmy Jansson look a alike. Mamma kan nog boka in honom på några gig till femårsgruppen. De skulle gilla hans barnvänliga röst och sången om en svala.


Bröderna Rongedahl - Känns ganska hippa. Jag förväntade mig dansbandskänsla men blev glatt överraskad när jag möttes av två artister som sprang omkring som två friskisledare men till skillnad från de hade energi som två duracellkaniner. Känns som att alla medelålders män kommer köa för att få tag på röda kostymer efter detta framträdande.


The Nicole - Kan någon sponsra tjejen några sånglektioner? Det som räddade henne var den söta klänningen.


Sanna - Den tjejen kan sjunga. Hon kanske kan ge tjejen Nicole sånglektioner. Saknade dock någon form av explosion.


Andra generationen- Hur kan man göra en sång om en pizza? Jag och Mona tyckte det var roligt att spekulera i hur de skrev låten. Satt säkert på kusinens pizzeria och gick gick igenom menyn, när de fick en aha upplevelse. Jag satt mest och undra var blockflöjten var, alla andra musikinstrument var ju representerade på scenen.


Häggkvist och Johnson - De äger. Jag undrar dock vad Andreas hade gjort för att förtjänas att dras baklänges av Carola med ett ryck runt halsen. Vägrade han gå med i Livets ord månne?


//Goldfish



Ovido - Quiz & Flashcards